Scopu di l'imballaggi cusmetichi

Ci hè parechje ragioni per chì a cura deve esse pusata in cuntenituri cosmichi. Ùn solu ùn anu da prutegge u pruduttu, anu bisognu à furnisce cunvenzioni per i venditori è, ultimamente, i cunsumatori.

U scopu principale di un containeru cosmeticu hè di prutegge u pruduttu mentre ellu hè in magazzinu o esse trasportatu. U containeru deve esse una soluzione bè pensata chì pruteghja u pruduttu da u deterioramentu è aiuta à priservà a so qualità. Deve esse un containeru attraente chì face parte di u marketing di un pruduttu di bellezza.

U containeru deve cuntene ancu etichette chì mostranu in modu leggibile informazioni basiche nantu à u pruduttu è u fabricatore. Questi etichette include infurmazione di cuntattu, ingredienti, date di scadenza, avisi è struzzioni. Etichette ùn identificanu micca solu i prudutti è l'urighjini, aiutanu à furnisce i cunsumatori cù i fatti chì ùn ponu micca esse cunfusu o inganna.

Ideale, u contenitore hè fattu di materiale durable per dà u pruduttu una longa vita di scaffale. Si deve durà ancu di più ind'è l’usu di i cunsumatori. L'apertura è chjude frequente di u containeru ponu avè un toll in a so cundizione in u tempu. In finiu, u containeru deve prutegge u pruduttu in u gradu chì ferma un pruduttu sicuru per u cunsumu umanu. In altri palori, u containeru deve scuderà u pruduttu da a terra, a polvara è i germi.

L'estetica di u cuntainer hè cunsiderata estremamente impurtante postu chì i prudutti cusmetichi sò venduti principalmente nantu à l'imàgine di marca. Siccomu i prudutti cosmetichi ùn sò micca cunsiderati medicina o prudutti di survival, u marketing di i cosmetichi dipende assai da assucià a cuscenza di a marca cun emozioni. U containeru deve trasmette emozioni di cumu u pruduttu migliurà l'apparenza è l'attitudine. Parechje volte i cosmetichi sò riimballati è rimbranduti per aiutà à dà più visibilità à u mercatu.


Tempu di posta: 12-20-20